آموزش کسب و کار اینترنتی و درآمد زایی از اینترنت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


دوره آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

قول میدهم در این دوره آموزشی جدید، تمام نکات اصلی و مهم را برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی internet business پولساز به شما آموزش دهم. تا مثل یک کارآفرینی واقعی ایده های کارآفرینی خلق کنید. ایده های کارآفرینانه‌ای که توسط شما و تیم‌تان به درستی پیاده سازی شود.

 

پیشنهاد می‌کنم یک دفتر برای این آموزش در نظر بگیرید و نکات مهم را یادداشت برداری کنید. اسم این دفتر را «دفتر یادگیری» کسب و کار اینترنتی بگذارید. یک دفترچه کوچولو هم داشته باشید و روی آن بنویسید «دفترچه ایده ها». من معتقدم ایده ها را فقط روی کاغذ می‌توان ثبت کرد نه در ذهن.

 

قوی‌ترین ذهن هم قدرتی بیش از نوشتن روی ساده‌ترین کاغذ را ندارد!

 

 

 

همین حالا ثبت نام کنید

چهار بخش اصلی آموزش این دوره

خلق ارزش

راه‌اندازی

توسعه

مدیریت

با کار در منزل یک  شغل اینترنتی پولساز راه‌اندازی کنید

عضویت در سایت بهترین ایده

 

از همین حالا شروع کنید!

 

آماده هستید شروع کنیم؟

 

همین حالا ثبت نام کنید

مطمئن باش هیچ وقت برای شروع دیر نیست.

 

 

داستان موفقیت من!

ایمان قاصدیان

 

من ایمان قاصدیان هستم. عاشق ایده پردازی و نوآوری. مهندس کامپیوتر هستم و فوق لیسانس فناوری اطلاعات از دانشگاه EMU. دو سال یعنی بین ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ یا بهتره بگم بین سال ۸۶ تا ۸۸ ایران نبودم. دانشگاه EMU یک دانشگاه انگلیسی زبان و معتبر در کشور قبرس هست.

 

اونجا موفق شدم بورسیه تحصیلی بگیرم. و به عنوان Teaching Assistant از ترم دوم در دانشگاه مشغول به تدریس در کنار اساتید دانشگاه شدم. این بورسیه باعث شد علاوه بر معافیت پرداخت هزینه تحصیلی، حقوق ماهیانه هم از دانشگاه دریافت کنم.

 

شروع تازه

درسم که تمام شد، با وجود حقوق، مزایا و گرفتن بورسیه و پذیرش برای دکترا، تیرماه ۸۸ برگشتم ایران. تصمیم نداشتم زندگیم را در دنیای آکادمیک ادامه بدم. چون عاشق کارآفرینی بودم. کارآفرینی از نوع اینترنتی. راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پولساز رویای من در سال ۸۸ بود.

 

اصلا دوست نداشتم تا آخر عمرم در دنیای صفر و یک کامپیوتر بمانم. دنیای کدنویسی و برنامه نویسی محض. چون با روحیه‌ من اصلا سازگار نبود. افراد زیادی را می‌شناختم که تخصص من را داشتند. با تجربه‌تر و سابقه کار بیشتر. اما وضعیت زندگی آن‌ها چیزی نبود که من را راضی نگه دارد.

 

با اینکه مهارت اصلیم در زمینه IT بود تصمیم گرفتم وارد دنیای کسب و کار شوم. کسب و کار اینترنتی. در همان سال یک فوق لیسانس دیگر گرفتم. اما این بار نه برای گرفتن مدرک بلکه برای کسب مهارت در زمینه کسب و کار. مدیریت اجرایی کسب و کار خوندم یا همون .MBA و با دنیای کسب و کار و بازاریابی بیشتر آشنا شدم.

 





:: بازدید از این مطلب : 909
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی